zondag 5 juni 2011

Vandaag terug gekomen naar Santiago met de bus. Een ritje van zo´n twee uur. Mijn tocht zit erop. Ik heb 900 km. te voet afgelegd, van St.Jean Pied de Port naar Santiago naar Finestere en Muxia. De laatste foto´s hebben jullie nog te goed. Van zodra ik thuis ben zal ik die op de blog plaatsen. Want ik zit nu wel in een internetcafé, maar ik moet alles eerst kopiëren alvorens ik foto´s kan uploaden. Kwestie van veiligheid, proberen ze mij hier wijs te maken. Ik denk dat het een kwestie van geld is, want alles gaat zo traag. Niet getreurd, kijk vanaf 9 á 10/6 nog maar eens naar de blog dan zullen ze er wel opstaan. Voor ik het vergeet, ik moet jullie bedanken voor het volgen, steunen enz. via deze blog. Voor mij was het prettig, en ik hoop voor jullie ook. Mijn echtgenote en mijn kinderen wil ik in het bijzonder bedanken voor hun steun en aanmoedigingen om deze tocht tot een goed einde te brengen. Ik ga hier nog tot dinsdag rondlopen en woensdag leg ik op een paar uur de afstand af waarvoor ik één dag met de trein moest reizen en dertig dagen te voet gaan. Dus, zoals gezegd, blijf nog even volgen. De laatste foto´s komen er zeker aan.
Groetjes.

1 opmerking:

  1. he hallo!

    nog een paar dagen en je bent thuis! ik ben fier op je! En het lijkt me geweldig om alle verhalen te horen. Ook al zal ik daar nog even po moeten wachten omdat ik over een paar weekjes pas jullie kant weer opkom. (als dat niet erg is)

    Hier gaat het verder wel oke.
    He ik bel je snel als je terug bent!

    Liefs Janis

    BeantwoordenVerwijderen