dinsdag 17 mei 2011

Wel, de meeste zullen zich afvragen waarom ik gisteren geen bericht geschreven heb. Wel dat is een heel verhaal. Ik was gisteren zoals gewoonlijk rond 6u40 vertrokken. Koud en zeer winderig weer, maar het was droog. Lekker aan het stappen, op enkele km.voor Sahagún, zie ik twee mannen mijn richting afkomen in t-shirt. Op enkele meters van elkaar, wat was dat schrikken, mijn beste vrienden, Dirk en Wim. Zij, wat kwamen zij hier doen? Ik was volledig van de kaart. Ik wist het niet meer. We zijn samen verder gestapt tot in Sahagún. Ik ben dan daar gebleven. Ik mocht mee op de kamer in het hotel slapen. Tapas gegeten, wijntje gedronken, veel plezier gemaakt. Vanmorgen hebben zij samen met mij de eerste 20 km.gestapt en dan ben ik alleen verder gegaan tot in Mansilla de las Mulas. Hier hebben dan terug afgesproken en morgen zien we elkaar in Léon. Zeer toffe dagen. Slaapwel en tot morgen.

1 opmerking:

  1. hola luc,

    blijkbaar verloopt uw camino naar wens ( tot hiertoe dan toch ? ) zoals ge zelf bericht ligt de camino vol met verrassingen - prettige, soms minder aangename.maar toch altijd spannend.
    animo beste, en met volle moed op weg het doel:santiago de compestela !

    groeten van uw oud collega en vriend , johan.

    BeantwoordenVerwijderen