dinsdag 31 mei 2011

Mijn rustdag is voorbij. Veel heb ik niet uitgespookt vandaag. Wat langer in mijn bed blijven liggen dan anders, daarna een goed ontbijt hier in de albergue. Dan naar het plein voor de kathedraal om te kijken of er niemand is toegekomen die ik ken. Niemand bekend gezien en dan richting nieuwe stad. Heel veel winkels, maar wat ik zoek is moeilijker te vinden dan ik dacht. Als ik die winkels dan toch gevonden heb, blijkt dat ze niet hebben wat ik nodig heb. In heel Santiago is geen enkele internetshop te vinden, dus foto´s, dat is voor later. In een naburige supermarkt wat inkopen gedaan en terug naar de oude stad. Een hapje gaan eten en terug naar de albergue om een siĆ«sta te houden. Eigenlijk was ik meer moe van dat slenteren, dan na 30 dagen stappen. Na het deugddoende slaapje, terug de oude stad in op zoek naar vrienden.Naar het museum geweest, iets gaan drinken en een ensalada gaan eten. Veel heb ik dus niet uitgespookt vandaag. Nu ga ik mijn rugzak maken en kruip mijn bed in. Sorry dat ik dit berichtje nu maar kan maken, maar internet, computers en Spanje, blijkbaar gaat dat niet samen. Zowel de pc´s als wi-fi was hier geruime tijd uitgevallen. Morgen vroeg vertrek ik voor waarschijnlijk de laatste 120km. van deze Camino en die ik zal afleggen in 4 of 5 dagen. We zien wel.
Slaapwel en de groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten