dinsdag 1 februari 2011

Even voorstellen,

ik ben Luc,54 jaar,gehuwd,heb twee zonen en een fantastische kleinzoon.
Op 30 april vertrek ik met de trein richting St.-Jean PdP.
Voorlopig heb ik 2 overnachtingen geboekt in  de albergue " L'esprit du Chemin " om van daaruit op 1 of 2 mei de voettocht naar Compostela aan te vatten.
Een etappeplan heb ik niet gemaakt.Ik zie wel hoever ik per dag kan of wil gaan,maar als het enigzins kan zou ik toch tot Fisterra en Muxia willen stappen.
Nu nog wat oefenen, met en zonder rugzak, en op 26 februari in Tongerlo de pelgrimszegen ontvangen en we kunnen op stap.
Luc

5 opmerkingen:

  1. Hoi Luc, dit is een moedig initiatief. Succes!
    Groetjes, Armand

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Luc,

    Ik wens je heel veel moed en veel succes !!! Je gaat dit goed doen.
    Groetjes van je collega Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Luc,

    Ik heb net via de website van het genootschap mijn 2 collega pelgrims van dit jaar online kunnen terug vinden...! :)

    Ik vertrek op 2 april vanuit Lommel, en hoop ook tot Santiago te kunnen wandelen. Maar je weet natuurlijk nooit welke hindernissen op je pad komen. Mijn website met reisverslagen kan je vinden op www.santiagotegenkanker.be.

    Ennneeeuhm, I'll see you de 26ste, wanneer we ons heiligenkroontje op mogen zetten en gezegend worden. Tot dan!

    Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga jou en Leen zeker volgen. Ik deed deze tocht vorig jaar. Het was voor mij een ongelofelijke ervaring en ik wens jullie hetzelfde, goeie moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bis vincit qui se vincit

    respect Luc

    Frans Brits

    BeantwoordenVerwijderen